Розвал-сходження – процедура регулювання кутів нахилу коліс машини. У міру експлуатації автомобільні підвіски займають неправильне положення, відхиляючись від потрібного кута….
Майже завжди ремонт трубки виконується до 3-х годин. У той час, як нові трубки практично завжди є замовленою позицією, так як не користуються великим попитом. Чекати на замовлення таку запчастину доводиться досить довго (від 1-го дня до кількох місяців).
Заміна трубки кондиціонера повністю на нову вигідна в тому рідкісному випадку, коли вона є в наявності та її вартість у рази нижча, ніж виготовити нову. В інших випадках дешевше буде відновити.
✅ Зношування гумових частин з часом та від умов експлуатації. Частою причиною поломки трубок та радіаторів є потрапляння солі та хімії, якою посипають дороги взимку. Сіль роз’їдає алюмінієві трубки і навіть радіатори кондиціонера. Попадання моторної оливи та антифризу на гумові частини трубки також згубно впливають на їх термін експлуатації.
✅ Дуже часто встановлюють додаткове обладнання, наприклад, ГБО (газ). Для фіксації магістралі ГБО часто прив’язуються на стяжках до шлангів кондиціонера. Як наслідок, вони перетираються і виходять з ладу.
✅ Некваліфікований ремонт.
Ми зустрічалися з такою ситуацією, коли клієнт до нас приїжджав після обслуговування на іншій СТО із диркою в гумовій частині трубки кондиціонера від шурупа. На Audi А6 при установці пластикового захисту йому закрутили саморіз, який зачепив трубку кондиціонера.
Або ще приклад, на Citroen BERLINGO після профілактичних робіт клієнту забули закрутити фіксуючі хомути на трубках кондиціонера, як наслідок трубка перетерлася, фреон витік і кондиціонер перестав працювати.
На Nissan Leaf є конструктивна особливість. Ламається трубка високого тиску через погано зафіксовані радіатори.
Звичайно, трубки ми відремонтували і у клієнтів тепер все добре та справно працює. Але будьте уважні, кому ви довіряєте технічний стан свого автомобіля. Це не лише ваші гроші, а й ваша безпека!
✅ При ДТП найчастіше страждають радіатори кондиціонера та трубки, що підходять до них. У цьому випадку трубка може луснути або погнутись.
Перед тим як почати лагодити трубку, зазвичай її потрібно продіагностувати. Спочатку ми перевіряємо систему на герметичність азотом, виявляємо місце витоку. Після цього приступаємо до зняття трубки і візуально оглядаємо її. І лише після цього до ремонту та перевірки вже на автомобілі.
Часто ціна трубки занадто висока або, щоб її купити потрібно довго чекати на замовлення. Ми можемо запропонувати варіант відновити трубку системи А/С.
Встановлюємо мітки, щоб зберегти вихідні розміри та параметри кутів нахилу трубки. Це потрібно, щоб нова трубка повністю відповідала початковим заводським параметрам. Розрізаємо муфту, яка обтискає гумову частину магістралі. Після цього встановлюємо новий гумовий шланг з новими муфтами і затискаємо їх у спеціальних верстатах для обтиску. Перевіряємо нову трубку під тиском до встановлення та на автомобілі.
Коли металева частина луснула. Майже завжди застосовується зварювання аргоном. При паянні алюмінієвих частин системи кондиціювання дуже важливо дотриматися технологічного і теплового режиму.
Коли трубка прогнила чи перетерлася. Не завжди зварювання допомагає. Алюмінієвий елемент необхідно частково замінити на новий.
Якщо місце витоку на металевій частині перебуває у доступі, то використовується локрінг (безрізьбове з’єднання). У цьому випадку не потрібні додаткові роботи зі знімання та встановлення магістралей високого та низького тиску.
Ми робимо навіть те, що іншим не під силу.
Зробіть все в одному місці та якісно. Цінуйте свій час!
Правильне обслуговування продовжує термін служби системи кондиціювання.
Скільки коштує ремонт трубок системи кондиціювання?
Вартість ремонту трубок залежить від місця витоку та характеру пошкодження та необхідних матеріалів. Майстер-приймальник завжди попередньо запропонує вам варіанти ремонту, погодить вартість робіт та терміни.
Ремонт трубок системи кондиціювання на авто — ціни нашого СТО:
Види робіт | Вартість робіт у грн. |
Зняття/встановлення трубок авто кондиціонера | від 200 |
Зварювання аргоном | від 250 |
Заміна шланга трубки кондиціонера | від 200 |
Заміна муфти (стакану) трубки кондиціонера | від 300 |
Виготовлення нової трубки | від 1000 |
Ремонт заднього контуру | від 2500 |
Найчастіше ремонт трубки з матеріалами коштує від 250 грн. до 1500 грн.
✅ Діагностика авто кондиціонера 150 грн.
✅ Заправка автокондиціонера (фреон R134a до 1 кг) 790 грн.
✅ Ремонт автокондиціонерів будь-якої складності.
м. Київ, Лівий берег, вул. Автопаркова 7А (Найближче метро Бориспільська, Харківська)
Всі питання та запис за телефоном. 📞
063 600 77 11
097 600 77 11
050 600 77 11
ПОСИЛАННЯ НА СОЦ.МЕРЕЖІ:
Facebook: https://www.facebook.com/kurator.in.ua
Інстаграм: https://www.instagram.com/kurator.ua
Наші фахівці допоможуть Вам, нададуть безкоштовну консультацію або запишуть на відвідування Нашого автосервісу.
Розвал-сходження – процедура регулювання кутів нахилу коліс машини. У міру експлуатації автомобільні підвіски займають неправильне положення, відхиляючись від потрібного кута….
Фільтр салону – це елемент, що служить перешкодою від попадання в салон пилу, бруду, піску, кіптяви з дороги. Фільтр покращує…
✅ Кондиціонер нібито працює, але з нього йде тепле повітря? З кондиціонера не може йти тепле повітря. Це означає, що…